Jogging hjälper mig mot stress

Okej, nu efter att ha varit ute och sprungit så känner jag mig inte lika stressad.
Det är det som bl.a. är så skönt med att springa, man hinner tänka över saker liksom.

Däremot tycker jag att det är lite pinsamt när man är ute och kör intervaller själv i spåret.
Idag var det ganska mycket folk ute och rörde på sig i spåret här i Vintrosa.
Antingen möter man folk när man går, och då tror folk man möter att man är jätteandfådd
av att promenera (sanningen är ju att man nyss har sprungit som en dåre...).
Eller så möter man folk när man springer som fortast. Då tror ju folk att man själv
tror att man kommer orka springa i den takten heeela tiden, hahah.

Jaja, nu ska jag packa upp lite grejer, eftersom att jag är hemma över natten...
Lämnar tvätt kan man också kalla det ... hehe

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0