Jobb och mer eller mindre fullt schema...

Eehm, det där med vuxenliv höll ju i sig länge...
Nu ser det verkligen hemskt ut här, hahah.

Veckan ser ganska fullbokad ut.
Idag; var det först föreläsningar och sånt på Startcentrum,
en del av sommarjobbet. Sen vidare hem till Viktoria för
att jobba lite till. Vi har en del att göra nu i början, men allt mindre sen!
Efter det drog jag till lägenheten och vidare för att träffa Elin.
Jag vet inte hur många gånger vi har gått på raksträckan mellan
där hon bor och dör jag bor nu tillfälligt... Ja, det blev ett antal gånger!
På kvällen nu blev det film med Elin och Karin. P.S I love you fick det bli.
Jag hade aldrig sett den. Jag tror att den är mer sorglig egentligen än
vad den var idag när vi kollade. Vi skrattade mest och höll på, hahah.

Imorgon; Först jobb, privatlektion, och sen mer jobb.
Sen får vi se vad som styr kvällen.

Onsdag: Jobb och sen en afterwork med Viktoria och Karin.
Vi hoppas på fint väder så vi kan sätta oss ute och chilla lite.

Torsdag; Jobb, och sen har jag faktiskt inget inplanerat!

Fredag: Måste ta ledigt från jobbet för att gå på någon utbildning
inför mitt andra jobb som är i slutet av sommaren.
Efter det får vi se vad som händer.

Jag har som ni ser en del luckor.
Hör av er om ni vill träffas!

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Det kmr tyvärr inte bli så bra väder på onsdag "/ <3

2009-06-09 @ 08:29:51
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0