Jag har börjat blivit dålig på att ta kort ;O

Igår kväll blev det chill hemma hos Adde.
Vi lagade tacos och hade det allmänt mysigt.
Däremot blev det en ganska tidig kväll,
var hemma strax efter 23.


Jag har börjat blivit väldigt dålig på att ta kort.
Det här kortet blev ju inte speciellt lyckat, (Julia tog det)
men det är fortfarande det bästa jag har från gårdags kvällen.

Nu idag har jag faktiskt hunnit med att både äta frukost och
ringa min handledare för sommarjobbet på kollot i Hästhagen,
vecka 31-33. Lite jobbigt att jobba dom tre sista veckorna på
sommarlovet, men pengar behövs!
Nu ska jag ta på mig joggingskorna och ge mig ut på en liten tur...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kortet är ju helt fantastiskt! haha ;)

tack för igår <3

2009-06-05 @ 12:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0