När ska det sluta regna?

Emelie och jag struntade i stan och tog istället bussen ut till Marieberg.
Herregud, vilket väder säger jag bara! Det har ju regnat oavbrutet hela dagen...
Det blev inte så mycket inhandlat för min del, jag har lite halvt dåligt med
pengar, som vanligt, hehe. Men eftersom att jag råkade ha sönder
Emelies och mina stentvättade leggings för ett tag sedan,
så köpte vi ett par nya jeansleggings. Yes, vi köpte dom tillsammans,
det blir billigare och eftersom att man inte använder dom varje dag så
går det hur bra som helst att turas om. I alla fall för Emelie och mig!
Bild kommer i alla fall imorgon, förhoppningsvis.

Nu sitter jag här, helt dyblöt, efter att ha varit ute och kört intervaller
i det helt underbara vädret...
Så nu väntar duschen på mig.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste träffas snart. jag drar ju snart till göteborg=( du kan väll höra av dig när du kan jag åker 22 aug.

2009-07-12 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0