"Jag har inte varit sjuk på länge, peppar, peppar..."

Lite dåligt bloggande här ett tag, men jag har inte riktigt orkat.

Igår vaknade jag med feber, inte precis så man vill ha det på sommarlovet...

Men jag var ändå tvungen att åka in först till sömmerskan med gruppen

och sen vidare på privatlektion. Och självklart skulle jag inte vara med och träna,

men som alltid blir det mer än vad man säger. Så min hals var död och febern

högre när jag kom hem.

Men imorse var all feber borta. Inte illa! Däremot har jag fortfarande ont i halsen.



Dagen har spenderats i soffan framför "Vänner",
allt för att febern inte ska komma tillbaka...
Till min sällskap har jag haft lillebror, som också
äntligen har fått upp ögonen för denna kanonserie!

/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0