Fredag

Ja, idag är det egentligen avslutning på Startcentrum,
med entreprenörgrejen. Men jag sitter hemma.
Mår fortfarande inte helt bra. Jobbigt men sant.

Senare idag kommer i alla fall Calle.
Det blir en lugn kväll med film, eftersom att jag
mår som jag mår.


Nu har det börjat åska också.
Men jag är inte, och har aldrig varit heller, rädd för åska.
Jag tycker däremot att det kan vara mysigt, haha.
Kommer ihåg när jag var mindre, typ 9 år kanske,
så brukade jag och min dåvarande kompis (vi är verkligen
inte kompisar längre...) sitta ute på min altan och kolla när
det åskade. Ja det var tider det, nu föredrar jag att vara inne
när åskan mullrar över himlen ...

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

hmm, kan det vara nån som heter s....? hahaha

2009-07-03 @ 14:56:20
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0