Första jobbdagen

Och så var sommarlovet slut för min del.
Ja, idag började jag jobba... Och jobbar gör jag dom 
resterande veckorna på sommarlovet, kanske inte
det roligaste, men jag får ju i alla fall lite pengar!
+ att jag jobbar med Elin, så jag har ju kul sällskap också.

Nästa vecka börjar kollot som vi ska jobba på, så nu den här
veckan får Elin och jag hjälpa till att måla om ett av Frisksportarnas
hus i hästhagen. Hela dagen idag, från 9-17 har vi stått och
tvättat det där huset, skrubbat och skrapat färg. 
Vi fick också klippa ner en himla stor buske som var i vägen...
Dagen började också med en promenad på 3 km,
från stan till hästhagen, för vem orkar vänta på bussen som
går om en halvtimma när det tar lika lång tid att gå dit?
Nej inte jag i alla fall.
Så nu är jag trött kan jag lova. Jag har faktiskt tänkt mig att 
lägga mig och kolla på några avsnitt av Vänner, i min säng.
Skönt!

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0