Dålig uppdatering ...

Ja, uppdateringen har det varit lite sisådär med...
I måndags drig jag först bort till NA borgen och träffade Viktoria.
Där hon jobbar för fulla muggar. Vi tog bussen hem till henne
där Adde stog och väntade på oss. Viktoria och Adde hade tydligen
pratat om någon film som dom skulle se och jag fick liksom följa med...
Hmm, filmen? Ja, det var "Torkel i knipa" (som jag redan sett) och nej,
det är inte min humor. Efter ett tag fick dom fortsätta att kolla utan mig
för Calle kom och hämtade mig.
Så dom senaste dagarna har jag alltså spenderat med Calle.
Det har varit hur bra som helst, verkligen! ♥

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Ses ikväll! :)

2009-07-23 @ 11:23:21
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0