...

Ja, sista dagen på jullovet har varit lugn. Jag drog hem till Linnea, där blev det film och vi hade det allmänt mysigt, precis som vanligt :)<3 

En liten sväng med bilen har det också blivit, på samma parkering den här gången också. Välbehövlig träning kan jag lova, för herregud sen när jag ska köra på vägarna ... Hmm, då kommer jag verkligen att varna er ! hahah

Som sagt, imorgon drar allt igång igen. Kul att träffa alla, men mindre kul med allt pluggande ...



Ja, det är ni tre, Mira, Viktoria och Julia som gör skolan till ngt bra ! Tur att jag har er, tjejer :)<3

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Utan dig, mira och julia i skolan skulle de ju inte vara såå jättekul :O <3333

2009-01-06 @ 22:09:09
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Mira

Jag skulle lätt ha bytt klass utan er! För i ärlighetens namn, vem skulle man hänga med? :o you guys make my days! :D <3333

2009-01-07 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0