Träning & kvällsplugg

Ja, riktigt skönt med träning idag, eftersom att det inte var någon igår...
Däremot går gruppen lite trögt framåt, idag var det bara hälften av oss där, menmen, på söndag börjar hårdträningarna ! :)
Hiphopen gick faktiskt riktigt bra! Och nu kom jag på en sak jag skulle göra, enligt Vickan, hahahha ;)

Hmm, fick också reda på att vi tills imorgon hade 11 historierfrågor om den ryska revolutionen att göra, så det var bara att sätta sig med dom nu efter dansen.



Tur att historia inte är så svårt, så frågorna var avklarade hyffsat fort !

Har också kommit på att jag inte riktigt vet om jag hinner med allt just nu ... Träningar hela tiden känns det som, visst det är kul, men man vill ju hinna med annat också, menmen, det där löser sig alltid, det har ju gjort det hitills i hela mitt liv, och även om jag tränar mer än någonsin (jag tror att jag & Vickan räknade det till 8 o en halvtimme per vecka ..) så klarar jag minsann det här ! :)

Nu blir det snart sängen, sovmorgon imorgon till halv 11 - otroligt skönt !


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0