Torsdag

Torsdag idag, hahah så otroligt skönt att det är fredag redan imorgon, även om vi bara har gått två dagar i skolan ...
Skolan rullade på precis som vanligt, ingen matte så slutade en timma tidigare. Skönt, för jag var aningen trött... Sen blev det hem till Viktoria en snabbis innan vi drog vidare till sömmerskan. Nu är iaf detaljerna på våra gruppkläder fixade, eller ja dom är bestämda, så nu är det inte alls långt kvar tills dom blir klara :)

Usch, redan en massa plugg ... Prov imorgon, ja okej i datakunskap, i word, men även om man kan ganska mycket innan så är det ändå inte speciellt kul att läsa ett sånt här häfte på 60 sidor ...


Och förresten, jag som var så glad förut att jag låg 300 kr + den här månaden, shoppade ju självklart upp dom idag... Hmm, fast egentligen var det inte så onödigt, eller det är iaf vad jag försöker intala mig. Nejmen mascaran behövdes faktiskt för min är just nu helt torr ! Inte bra ... Och sen blev det underkläder också .. Jaja, köpt är köpt, här lämnas inget tillbaka ! ;)

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0