Torsdag

Ja, så var också torsdagen - skolveckans längsta dag, avklarad. Riktigt skönt !
Det är också skönt att äntligen ha gjort diskussionen på engelskan om böckerna som man hade läst. Ja, engelska är verkligen inte mitt starkaste ämne, det beror säkert på att jag tycker att det är skittråkigt, som i sin tur leder tillbaka till att jag inte är så bra i ämnet ... Haha, ja en ond cirkel med andra ord !




Hur fina är inte dom här kläderna ? Jo, grymt grymt snygga. Hmm, jag har, som alltid i slutet av månaden, slut på pengar så just nu blir det ingen shopping, men man kan ju alltid få drömma lite ;) hahah

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sara, vi har ju en pakt - vi ska ju inte handla kläder förän i april? ;) <3

2009-01-15 @ 17:49:24
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: sanna

Engelska är ingen höjdare :/ Men kämpa på!

2009-01-16 @ 16:27:52
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0