i want to get away ..

Hahah, ja, just den meningen " I want to get away" har satt sig fast i min hjärna, eftersom att det var i princip det ända som Adde sa på matten idag. Hmm, något irriterande ! ;)

Dagen började inte på topp, försov mig och vaknade när bussen som jag skulle med gick .. Hmm, så det blev att skynda sig för att hinna med en buss som gick 40 minuter senare. Så en halvtimme senare än vad jag skulle, sprang jag in i samhällskunskapssalen. Yeah, bra gjort !

Efter skolan drog jag och Viktoria hem till henne. Hahha, men hon glömde bort tiden till träningen en aning, men det fattade ju inte jag, jag trodde hon satt där med full kontroll framför datorn ... Typ 10 minuter innan träningen ska börja så säger jag - du vet väl att dansen börjar halv ..?  Haha, ja då blev det fart på Vickan ! ;D



Hahah, ja, inte för att den är bra men den har liksom fastnat så att säga ...


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Vickan

HAHA, nuu fåru gå in på min blogg och tycka på "sms" annonsen - då får jag pengar :D:D:D:D <33

2009-01-22 @ 22:09:08
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0