Träning & överspelade skämt

Ja, det är som sagt riktigt skönt att dansen har dragit igång igen nu efter lovet, och jag känner mig hur taggad som helst tills på lördag! Idag blev det först en timmas gruppträning med en del snack, sen en timmas teknik som var riktigt jobbig idag - kondition och styrka ! Men det är sånt som faktiskt kan vara kul ibland när man är på humör ;) Kvällen på dansskolan avslutades med en timmas par, som precis som alltid är roligt. Emelie och jag har ju en förmåga att överspela saker som vi tycker är roligt, vi liksom bygger på det till det till slut inte är ett dugg roligt längre. Men då skrattar vi ändå - för att vi kommer på oss själva med att ha dragit skämtet lite för långt ! En sån dag var det för oss idag på träningen ...

Lite jobbigt bara att mina axlar verkar ha fått fnatt, tummen ner för dom !



" Fake it, until you make it !"

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0