Torsdag

Hmm, riktigt seg har jag varit hela dagen + att torsdagar är tråkigaste dagen i skolan. Okej, idrotten är kul, men matten, engelskan, samhällskunskapen och bilden skulle ju inte göra något om man slapp ! ;) Jag och Viktoria har nämligen bestämt oss för att bli dubbelnollade i idrott, vilket betyder att man är med på ALLA idrottslektioner i både ettan och tvåan sen ... Hmm, ja, vi ska iaf bli nollade i ettan, det är iaf säkert ! (y)

Träning idag också, även om jag inte hade så stor lust till det. Men som alltid så är det grymt kul när man väl kommer till dansstudion - det är som mitt andra hem...

Imorgon är det hälsodag för hela skolan, en del ska till Trysil inatt, andra (som jag) ska köra en timmas yoga. Ja, inte fel att slippa skolan imorgon och bara köra yoga från kl 9.30 - 10.30. Tillsammans med Mira och Elin också, så det blir toppen :) <3



/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0