Söndag

Grymt skönt med lov, annars vore ju helgen snart slut. Fast lovet skulle ju gärna få vara lite längre än en vecka, om ni frågar mig.

Idag ska jag nog in till stan en sväng och kolla hockey. Inte helt säkert än, men i så fall kanske jag får sällskap av Fredrik och Vickan ? Hoppas på det iaf :)

Emelie och jag var nyss ute och sprang faktiskt. Jag kom på mig själv med att jag inte har gjort det sedan jullovet, haha inte bra ! Men jag känner att jag inte riktigt har tid när allt rullar igång med dansen och skolan, men nu är det ju lov, både från dansen och skolan. Så nu tyckerjag att alla i Experience ska ta sig en runda för att bättra på konditionen ;)



/ Sara


Kommentarer
Postat av: Elin

Sorry, men 12 finns inte kvar längre.. :/

Men nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9 & 13 gör det ;)

2009-02-15 @ 18:21:05
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0