Shopping på Marieberg

Dagen har alltså spenderats på Marieberg.
En del av lönen är nu upphandlad...

Jag hittade faktiskt mer än vad jag trodde jag skulle göra,
två linnen och en väska (bilden), en till väska, underkläder
och så ett par jeansleggings och ett par blanka svarta leggings.
Ibland är det bra att ha en syster som är ett år yngre och som i princip
har samma storlek som mig... Leggingsarna köpte vi nämligen tillsammans.
Mycket billigare och eftersom att vi ändå lånar kläder av varandra
så är det liksom det bästa vi kan göra (y)


Jag har inga planer för kvällen. Vet fortfarande inte om Calle kommer hem
ikväll... Men kvällen blir i alla fall lugn, det är ett som är säkert.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Juliaaa

Gud vad snygg det där blommiga linnet var :D

2009-08-30 @ 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0