Torsdag

Riktig skön dag idag, både skolan och vädret. Men gud, nu blir jag förvånad över mig själv som säger att just en torsdag, som är våran längsta dag i skolan, var skön! Lyssnade på redovisningar hela samhällskunskapen, hoppade höjd och lite häck på idrotten, inställd engelska, redovisningar på bilden och sen matte. Hmm, okej, matten är väl inte så kul men men... Lägg till lite flumm på det där och en sväng på stan på lunchen så är det ju en perfekt skoldag.

Efter skolan blev det en promenad hem till Viktoria. För att nästan direkt åka till träningen. Nu har jag varit duktig att anmäla mig till sommarkurserna på dansen, till regionstävlingen i Kumla och till SM. Skönt att ha det ur huvudet !



En sväng på stan på lunchen avslutades med att en ny skjorta inhandlades. Jag älskar´n !

/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0