Torsdag

Och så var också torsdagen avklarad. En dag närmare Spanien. Herregud, jag kommer vara så grymt nervös! Men det ska ju bli kul så lite nervositet får jag leva med.

Torsdagar är våran jobbigaste dag i skolan. Eller längsta i alla fall. Vi börjar kl 8 med samhällskunskap, idag blev det film i filmsalen - grymt skönt! Lilja 4-ever visades, en riktigt obehaglig film... Därefter idrott, lunch, engelska, bild och matte. Och sen skynda från skåpen och ut från skolan strax innan halv 4.
Då blev det vidare upp på stan med Viktoria för att sedan dra till träningen. Eftersom att Emelie inte kunde träna idag så körde jag lite par själv och sen tränade jag och Viktoria på dansen vi ska visa upp i Spanien ...

Nu måste jag verkligen packa! Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig, usch vad jobbigt det blev ...


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0