Och nu är det vår?!

Och nu är våren här för att stanna? Ja, det hoppas jag i alla fall, och det är jag nog inte ensam om att hoppas heller. Däremot är det en grymt stor snöhög som jag hela tiden ser så fort jag tittar ut genom fönstret. Funderar på att gå och döda den sen ...

Viktoria och Andreas har döpt om våran matte/idrottslärare till ÖTJ (övertaggade Janne). Det namnet passar honom som handen i handsken. Förresten tror jag att jag ligger på hans minus-sida.. Hmm, det kan väl inte bero på att jag kanske pratar liite för mycket på mattelektionerna? Neejnej, absolut inte !

Förresten så är jag inne i en ingen-mascara-period. Riktigt skönt faktiskt + att det inte går åt lika mycket mascara då heller. Kan ju inte bli mer rätt?!

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

me like "utanmascara preioden" :D <3



..men vi kmr ju komma i chock på lördag när lösögonfransarna åker på hahaha !!

2009-04-02 @ 20:18:21
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0