Måndag

Ja, det var alltså dags att återvända till skolan idag.
Nationellt prov i engelska, uppsats, väntade på mig.
Och det visade sig sen att det var det ända vi hade i skolan idag...
Men jag var tvungen att vänta inne i stan för att jag skulle på intervju
till det där sommarlovsentreprenörgrejen. Under de första veckorna
på sommarlovet får man chansen att starta och driva ett eget företag.
Hmm, får väl se om jag får chansen, men intervjun kändes bra i alla fall.

Sen drog jag vidare till dansen, privatlektion med gruppen.
Det behövs verkligen kan jag lova!
Ännu mera träning för den delen också.

Sen hem och där väntade en massa tråkigt plugg. Matte och spanska, usch!
Men jag är duktig, så jag är i princip klar. Yeeey!



/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0