Losing you

Nu är dom nationella i spanska gjorda, eller i alla fall dom flesta. Bara muntliga kvar nu.
Hörförståelsen gick bättre än väntat, läsförståelsen gick åt helvete och uppsatsen är jag nöjd med.
Det är ju helt klart lättast att skriva på spanska, om ni frågar mig. Det tror jag också märks att jag tycker...

Nu blir det att sätta fart med mitt bildprojekt. Att tolka en bild, och sen koreografera utifrån de känslor jag får...
Till min hjälp har jag Emelie och Elin, som är så snälla att de ställer upp och dansar med mig!
På fredag ska vi träna och förhoppningsvis göra det klart så vi kan filma. Så tills på fredag måste jag alltså ha en koreografi... Hmmm, här är låten i alla fall - Losing you




/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

haha om du inte kommer på något kan vi ju sno lite från krigsdansen i 8an eller när det nu var! ahhahahahhah fy fan vad ful den dansen var! hahhhaha <3

2009-04-30 @ 15:39:29
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0