Citruz-kväll

Gomorgon
Hanna aldrig blogga igår ... 
Skolan var allt bra, förutom att våran spanskalärare inte gillar Troncorío ? :O  Ja, för er som inte vet så är Trnocorío vår fina grupps naman på spanskan, där vi har någon slags tävling ungefär hela tiden. Men självklart har inte vi fått ett ända poäng, och våra meningar var ju inte precis sämre än några andras ... 
Efter skolan drog jag faktiskt till Gumaelius och hälsade på lite :) JAg hade ändå inget för mig, för jag skulle vänta tills Jennie slutade, både behövde nämligen köpa en present till Emelie. Så då tog jag bussen ner dit, stog och pratade länge med Romina först, min gamla spanskalärare som var helt toppen (y) Sen dyker Olivia upp är också :o  hahah, snacka om att jag blev frvånad, vi hade liksom inte pratat något om att komma båda två och hälsa på. Hon visste inte ens att jag skulle dit ... Haha, aja vi kanske tänker lite lika ;) Hälsade också på Markus, som typ är världshistoriens bästa lärare. 


Sen blev det att möta större delen av Citruz (alla utom Emelie) vid resecentrum för att ta bussen till Vintrosa. Kvällen spenderades alltså med Citruz, ( pizza och film ) som för övrigt blev en riktig guldkväll :) <3 
Bilder kommer ikväll ..

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

tack för kvällen :) ...och veckan ! <3

2008-09-13 @ 16:08:56
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0