Torsdag

Gomorron 
Torsdag. Jag som trodde att det var fredag när jag vaknade ...  hm, inte så kul att inse att det inte är helg idag + att vi på torsdagar har idrott i skolan och att vi idag nästan med all sannolikhet ska vara ute, vilket jag hatar ...  hahah, aja, nu ska jag inte klaga mer ;)  Privatlektionen med grupp igår gick sjukt bra, fast vi har ju fortfarande väldigt mkt att göra på dansen och så, menmen det ska allt gå :) Jag är pepp på grupp just nu, känner jag :) Vilket är bra eftersom det snart är tävling :D 

Nej nu ska jag snart pallra mig iväg till bussen ... 



och jag har blivit expert på att ta suddiga bilder ... 


Ha´re

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt för jag inte kom. Verkligen fööörlåt. Men jag skulle först komma, men mådde sämre senare :( förlåt, hata mig inte. <3

2008-09-04 @ 22:06:55
URL: http://emmabjorndahl.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Emma, det gör verkligen inget att du inte kom, vi lär dig på söndag :) <3 och jag skulle aldrig kunna hata dig ! <33

2008-09-05 @ 16:45:47
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0