Taggarna på orientering

Heeey
Torsdag idag, skönt snart fredag ! Veckan känns alltid lite halvseg när jag börjar 8 varje morgon.. Menmen skolan är faktiskt ritigt kul, iaf när man har så bra människor runt omkring en hela tiden (y) 
Däremot pallar jag inte allt plugg just nu, inte just den här veckan som kommer, eftersom vi har danstävling på lördag. Två prov nästa vecka, en spanskauppsats som ska in + en labrapport  ... Inte det roligaste men iaf ;) 

På idrotten idag var det statsorientering på schemat. Och taggade som jag, Julia, Mira och Vickan var, så springer vi in som tredje bästa grupp ! :) fyfan riktigt bra gjort faktiskt, för de andra tjejerna kom inte föräns 20 minuter senare ... ;) 

Efetr skolan var faktiskt Vickan och jag duktiga och gick igenom samhällskunskapen innan det var dags för funkjazz. Funkjazz är verkligen grymt kul, det är liksom lite hiphopigare jazz. Och det sitter ju inte helt fel när jag annars bara tränar disco ;) 

Nu blir det mat och sen plugg, för att sedan dra mig mot sängen ... 

Ha´re  / Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0