släkten är värst ;)

Heellu
Lite jobbigt igår när jag skulle ladda upp bilderna, så dampar allt riktigt ordentligt så det gick liksom inte att ladda upp fler än 3 då ? :S  aja, skit samma.

Igår blev det att träffa en stor del av släkten. Först till mormor och morfar, där också min morbror var :) Trevligt, det blev att fira både Emelie och morfar, båda fyller nämligen idag ! :)  Grattis till dom ! 
Sen drog vi vidare från Degerfors till Svartå. Farmor och farfar var nästa stopp. Där också gammelfarmor och faster med familj var :) Lite synd bara att Malin inte kunde komma ;/  Men jag hoppas att hon ägde skiten ur alla på innebandyturneringen (y) Hos farmor och farfar blev det att fira Emelie (igen ! ) + farfar, som fyller på tisdag ;) 

Sen drog vi hemåt. Emelie och jag fick lust att prova tipset från Therese, att ha rapsolja i håret. Jo det funkade faktiskt bra, så tack för tipset ! :)


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, vad ska rapsoljan göra för något då? :P

2008-09-14 @ 16:11:58
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Alltså, som inpackning ;) mot slitet hår (y) hahah :D

2008-09-14 @ 21:26:45
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0