skolfoto :S

Haaalluuu
Skolfoto. Det ordet hatar jag. Alltså, seriöst, det är bland det hemskaste som finns ... Eller resultatet blir alltid hemskt hur jag än bär mig åt. Aja, nu är det iaf gjort så jag kan inte göra så mkt åt hur det blir nu. Men jag kan ju slå vad om att det kommer bli fult så in i bängen, speciellt när jag kommer ha sveriges råflin, eftersom fotografen höll på och sa en massa saker ... hahah aja :D 

Skolan var annars riktigt najs idag. Det blev en del skratt, som alla andra dagar, för det går ju liksom inte att ha tråkigt när man har så underbara människor runt omkring sig :) <3  Eller ja, alla är ju inte underbara, inte "Phil"  hahahhahaha :') 
Efter skolan drog jag till dansen, idag var det teknik som gällde. Och jag kommer att ha träningsvärk som jag vet inte vad, för vi skulle stretcha, två och två, den ena stog mot väggen medan den andra lyfte upp benet på den som stog mot väggen ... Och eftersom vi var udda par, fick jag köra med tränarn, o hon tryckte inte på lite va ^^ hahah, men mitt ben nådde typ ända upp, lite framsteg iaf :D  hahah .. Nej nu måste jag dra och plugga lite engelska, för det skulle visst vara klart tills imorgon. Lycka till till mig va, för jag tycker ju att engelska är sååååå roligt !  * noooot ! *


Ha´re 

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: viktoria

SHH, vi kmr va snyggast i hela katalogen hahahahaha xD <3

2008-09-01 @ 23:29:45
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: yeay, ofc ;) hahaha :d <3

2008-09-02 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0