Mental träning

Heey
Kom precis hem från träningen. Den träningen som tillsammans med den på torsdagar toppar min lista på roligaste danslektioner. Den är grymt skön alltså :) 
Vi pratade också om hur viktigt det är med mental träning på träningen. Så det är ngt som jag ska börja bli lite bättre på faktiskt (y) Liksom alla saker som Stefan Holm gör innan han ska hoppa, det gör han ju inte bara för att han tycker attdet är kul, utan det fyller faktiskt en funktion ... 

Annars har dagen spenderas med skolböckerna uppslagna. Har verkligen hur mkt som helst nu i veckan, så det blir att hoppa över lite dansträningar tror jag faktiskt. Inte så kul, men skolan går alltid först ... 



Ja, syrran är ju då ngt brunare än mig efter resan till Turkiet som jag avstod ifrån ... 


Hoppas ni alla har haft en bra söndag :)

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Anna (:

haha en chock för ögonen att vila mellan fokus på dig och på emelie, som natt o dag :D och kan du tänka dig att det nästan är sant med. fast det är ju inte du som är blek det är ju emelie som är onormalt brun. Eller nej nu ljög jag på sätt o vis, det är nog du som är blek oxå sara (A) :) <33

2008-09-23 @ 21:42:25
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Anna (:

haha en chock för ögonen att vila mellan fokus på dig och på emelie, som natt o dag :D och kan du tänka dig att det nästan är sant med. fast det är ju inte du som är blek det är ju emelie som är onormalt brun. Eller nej nu ljög jag på sätt o vis, det är nog du som är blek oxå sara (A) :) <33

2008-09-23 @ 21:42:39
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Men anna, vad äre du säger :o jag är inte blek, hahahha skoja :D jo jag är ngt blek, + att jag ser ännu blekare ut bredvid Emelie :') ahhaha, inte så lyckat ;) <33

2008-09-26 @ 21:31:04
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0