klaaanteeen va ;)

Heeellluu 
Skolan idag var faktiskt riktigt rolig, kan ju bero på att jag är som jag är, lite klantig så där va ;)  hahahah, för om man inte är så klantig så skulle man aldrig säga så som jag sa i matsalen, och speciellt inte i en matsal liksom ! " jag får upp den sämre när jag ligger ner än när jag står upp ... "  hahhaha, aja, jag bidrog iaf till ett rejält skratt där ett tag, och ett gott skratt förlänger ju livet så ;) Fast i så fall lär ju jag blir väldigt gammal eftersom jag har Viktoria vid min sida hela dagarna, och då blir det mkt skratt kan jag lova :) <3 
Sen efter skolan blev det att dra upp på stan och träffa Elin, fast det blev inte så länge eftersom hon skulle ivg och kolla sitt knä och jag skulle med bussen hem Men det är alltid lika roligt att träffa henne så :) <3 
Däremot tror jag att jag stog och sov när jag vänta på bussen för jag såg verkligen inte Sandra föräns hon kom typ en meter ifrån mig ... hahah, aja det var iaf kul att träffa that giiiirl, eftersom jag inte hade träffat henne på länge <3 

Nej nu måste jag pallra mig iväg från datorn och göra ngt vettigt, vilket idag är att plugga. Har inte så mkt just nu, men eftersom det är dans både imorgon och på torsdag kan det ju vara lika bra att jobba undan det lilla som man har ... (y)


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag får upp den sämre när jag ligger ner än när jag står upp ... SÅ JÄVLA KUL hahahah !

jag vet inte om jag säga att du är klassens stjärna eller klassens knas i detta läge. hahaha du är bäst btw :) hahaha <3

2008-09-02 @ 22:12:03
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv : hahhahaha, ;) du är bäst va :) <3

2008-09-03 @ 16:51:12
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0