FREDAG !

Hejhej
Fredag idag. Hur skönt som helst ! :) + att jag inte behöver plugga ett skit i helgen, o det känns riktigt najs :) Dagen var bra, uppgiften i svenskan som vi lämnade in i måndags gick toppen, så det finns inga regnmoln på min himmel just nu (y) Och imorgon blir inte sämre, eftersom jag då äntligen ska träffa min Olivia bääääjb :) <3 Länge sen var det, så riktigt kul ska det bli :) Det blir en sväng på stan, måste köpa ngt till Emelie eftersom att hon fyller om snart en vecka ... 

Idag efter skolan höll Mira mig sällskap tills bussen gick :) <3 Trevligt värre va :) Nu ska jag faktiskt vara duktig och ta en sväng i spåret med syster. Känner att det var ett tag sen man sprang nu ... Sen blir det film, myyys :) 


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: viktoria

såååå skönt med en tom väska på vägen hem från skolan !

2008-09-06 @ 10:35:35
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: hahah, ja skoja inte ! :D

2008-09-06 @ 10:38:19
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0