Onsdag

hejhej
Ja, dagen var helt okej, även om den började tidigt. Kl 7 kom min kära mamma upp och väckte mig ... Det är min lillebrors dag idag, så det blev upp att sjunga och gratta honom innan mamma och pappa drog in till jobbet. Adam är ju en stor pojke nu, 9 år ju (y)  hahah 
Fast jag kan ju meddela alla att jag gick och la mig och somna om sen igen, hahha !

Strax efter 12 tog jag bussen in till stan, mötte Adde, sedan satte vi oss på 31an och drog till Viktoria. Filmen Mirrors var inplanerad, en film som vi tidigare har försökt kollat på men inte vågat ... Menmen den här gången såg vi hela, ihopträngda i Viktorias 1.05 säng, hahah lite trångt, men ingen vågade sitta själv bredvid ... 

Det blev också lite guitar hero, även om jag sög så hårt på det ! hahah
Kollade också på I am legend, 4e gången Viktoria såg den, 3e gången för mig, men bara första för Adde ... hahah 

Aja, värd dag iaf :) <3


/ Sara 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0