tygshopping

Heey
Ja, idag var det skola. Lite extra trögt att gå iväg idag, när jag visste att syrran kunde ligga och sova, eftersom att de hade studiedag idag ... Måndagar är riktigt sega, precis som jag var idag. Jag skrattade utan anledning ett antal gånger om man säger så. Aja, sådana dagar måste faktiskt få finnas, för det var lite roligt med allt skratt ;) 

Efter skolan drog jag och Viktoria upp till stan, kollade efter chinos till Viktoria, men hittade inga .. Jag letade efter svarta leggings som vi ska ha och tävla med i England, men fick springa runt lite tills vi äntligen hittade sånna som jag ville ha ... Ja, så blir det när inte syrran håller det hon sagt ... 

Sprang också in på BikBok, och hittade min älsklingströja som det nu var nedsatt pris på :) Då kunde jag ju inte göra annat än att köpa den. Tyg inhandlades också, som vi ska ha i trippeln i England :D Ett svart-silvrigt tyg + ett rosa till singeln (y)

Alltså, jag fattar knappt själv att vi drar iväg på fredag, det känns helt obegripligt eftersom man jämt har gått runt och längtat ... Men nu är jag sjukt taggad så det ska bli hur kul som helst ! :D <3


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: annapannnna

haha!

men morgonpigga emelie i farten var ju uppe redan tjugo i åtta eller vad hon sa:P

men ja, en extra lång helg e aldrig fel enligt mig :D <3

2008-10-20 @ 20:17:48
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Viktoria

fredag fredag fredag !

2008-10-21 @ 18:01:55
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0