och vips, så är allt på golvet ...

Halluu
Idag är det äntligen fredag. Så sjukt skönt, även om jag mår piss. Grymt ont i halsen, + att jag fryser, tror att jag har blivit smittad av syrran min, som just nu har feber och halsont ... Så ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt, för jag kan inte vara sjuk just nu, har liksom inte tid för det ... 

Skolan idag var helt okej, skönt att bara ha tre lektioner idag. Normalt brukar vi ha fyra på fredagar, men min grupp på historian behövde inte gå på den lektionen eftersom att vi redan hade redovisat (y) Så slutade halv 2 idag, riktigt skönt :)  Då blev det att träffa Elin på stan :) <3 Trevligt som alltid. 

Tycker faktiskt lite synd om Viktoria idag i skolan. Hon köper en äggmacka i kafeterian eftersom att hon inte åt ngn frukost hemma. Hon tyckte verkligen att det skulle bli hur gott som helst och var jättehungrig, och så ska hon ta första bettet, och allt pålägg ramlar av mackan och ner på golvet !  hahahah, lite tragiskt samtidigt som vi skratta rejält mkt där ett tag. :) 


Hoppas ni får en lite roligare fredagskväll än vad jag kommer att ha iaf ;) 

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

SÖRJER FORTFARANDE FÖR MIN KÄRA ÄGGMACKA!

btw, hoppas du blir bättre sara <3

2008-10-11 @ 12:14:51
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: ja, lite sorgligt vare ju att se allt ligga på golvet ... haha ;)

jo, jag får inte vara sjuk på måndag, redovisning då ju ;/ hahah <3

2008-10-11 @ 15:28:18
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0