Måndag 27/10

Haallu
Sista dagen i Camber Sands, eller ja, vi drog ju därifrån tidigt, 8 gick bussen. Bussen tog oss till ett enormt shoppingcenter där dagen spenderades. Vi hade det grymt kul, jag Viktoria Emelie och Johanna :) <3 Däremot inhandlades det inte så mkt för min del :
-Lösnaglar, eftersom att jag blev så arg på att mina jämt ska gå av ...
- en ring, heelt grymt söt !
- En träningströja 

Hahah, ja, det var nog allt ... + mat och så då.
Bussen tog oss sedan vidare till flygplatsen, vi checkade in, och klev sen på planet. Allt gick som e dans på rosor, hahah !

Dagens roligaste måste ha varit när Viktoria skulle hjälpa mig på med lösnaglarna .. hahah, guud vad vi skratta åt allt verkligen ! <3
Viktoria: "Det är jobbigast med lösnaglarna när man sa knäppa upp byxorna... "
Jag tittar ner på min mage, inser att jag har 5 knappar på mina höga jeans och säger :
" onej, jag som har så många ... "

Hahah, ja det var bland annat det vi skratta åt ...  ;)

Bilder kommer snart, jag lovar ! 

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hihi, värkar som om lösnaglarna också är busiga och går av haha

2008-10-29 @ 12:07:58
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: DANIJELA

Sv: Tack! :)

2008-11-02 @ 13:03:54
URL: http://danijeladrakulic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0