ibland blir man skrämd av sig själv ...

Hejhej
Nu var det ett tag sen jag blogga igen, verkligen dåligt gjort av mig ! Men jag har faktiskt inte suttit alls vid datorn de senaste två dagarna... Ja, så där har ni anledningen.
Veckan har varit lite speciell, eller ja, speciell och speciell, det känns liksom som om jag har åkt berg-och dalbana. Ena stunden hur glad och pigg som helst medan det i nästa sekund känns helt hopplöst med vissa saker ... 

Vi har iaf börjat få ordning på våran gruppdisco nu. Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med dansen som vi hittills har, bara vi lär in allt så kommer det att bli så jävla bra ! :) Så det är en sak som har lyst upp veckan, gruppdisco är verkligen hur roligt som helst, det blir ju det när man har så underbara personer i Citruz :) 

Viktoria har också lyst upp veckan, som hon alltid gör ! För bra är hon alltså :) 
Vi fick till ett riktigt skratt idag iaf, innan spanskan.
Viktoria kollar in i ett brevfack som sitter på en dörr och säger:
- oooh, Sara, jag trodde att det var ngn där !
jag kollar in, när jag helt plötsligt får syn på ett par ögon och skriker samtidigt som jag hoppar ungefär två meter upp i luften:
- ahhhhh ....

hahah, och sen ser jag Viktoria stå och skrattar halvt ihjäl sig, då kom det ju fram att det var en spegel inne i facket, så jag hade alltså blivit skrämd av mig själv ...  hahahah, jaa det där skrattade vi åt ett tag om man säger så :')  hahah :D <3



http://uk.youtube.com/watch?v=tZ0w3eUxYj4  för bra de är alltså, helt grymma ! 



Some are like water,
some are like the heat
Some are a melody
and some are the beat



/ Sara 



Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahahahahahahahha brevinkastet hahahahahaha <3

2008-10-04 @ 16:28:03
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

svar: hahahha ja fyfan va rädd jag blev :O hahhahahaha :'D <3

2008-10-04 @ 17:19:19
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/
Postat av: Anna (:

Sara om rubrik? hell no:

Anna är snyyyggiiing ! <3



Neeee du e snygging! :D

2008-10-04 @ 17:29:49
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0