Fredag 24/10

Haalluu
Ja, som sagt var planet försenat med hela 6 timmar, hm, mindre kul. Istället för att planet gick 6.40 så var vi alltså tvungna att vänta till 12.05 ... Lite segt med tanke på att Jag, Emelie och Viktoria redan var på plats på flygplatsen vid halv 5. Menmen vi sov på några stolar, fast till slut fick man lite träsmak, haha. Dagens största skrattanfall måste ha varit när vi kom på att Viktoria liknar Zid från "Ice Age" på sin passbild ...  hahahah :D<3

Vi kom iaf till slut på planet, och landade i England efter 2 timmar. Då väntade en 2 timmars lång bussresa till Camber Sands där vi skulle tillbringa hela helgen.
När vi äntligen kom fram fick vi nyckeln till våran lägenhet, som visade sig var helt ostädad ! Gammal frukost stod kvar på bordet och sängarna ska vi inte ens prata om. Ordet ÄCKLIGT beskriver allt relativt bra. Så jag, Emelie, Viktoria och Johanna fick använda oss av våra engelskakunskaper när vi i receptionen fick säga : " our room is´nt cleaned"  Hahah...

Senare på kvällen började allt tävlande. Singeldisco var det dags för då. Det var inte så många med i den klassen som jag, Emma och Viktoria var med i, men vi slutade iaf 4a, 5a och 6a. Emma på fjärdeplats, jag på femte och Viktoria på sjätte (y) inte illa ! 

Vi insåg iaf att vi nog var tvungna att ändra lite på våra danser, eftersom att de i England inte dansar, utan springer runt om tuppar och bara gör en massa hopp ...

Bilder kommer så fort det funkar att ladda upp ... 

/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0