fortfarande sjuk ...

Halluu
Ja, det blev aldrig att åka in till dansen igår, Emma skulle visst inte heller komma och då var det liksom ingen idé. Istället blev det fika med farmor och farfar, som jag nu i efterhand ångrar att jag följde med på. Det gick bra under tiden vi var iväg, med alvedon i kroppen, men sen när jag kom hem kände jag mig värre än under hela dagen ... Hm, inte så bra, så det blev att vara hemma idag från skolan. Var bara inne på utvecklingssamtal vid 9.30.

Så dagen har spenderats i soffan, med tv och film. Jag har t.ex. kollat på I am legend, en film som Viktoria älskar :) och jag kan väl inte göra annat än att hålla med, en riktigt bra film alltså ! :) 

Nu blir det att försöka plugga lite, varken jag vill eller orkar ... Men men, redovisning och prov på fredag så jag har inget val.

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste det måste vi värkligen

2008-10-13 @ 17:23:16
Postat av: Anonym

jag måste det måste vi värkligen

2008-10-13 @ 17:23:17
Postat av: linnea

jag måste det måste vi värkligen

2008-10-13 @ 17:24:23
Postat av: Viktoria

kr-kr-kr-krrrrr-kryyya på dig sara !! <3

2008-10-13 @ 20:55:10
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0