sovmorgon - lyxigt

Haallu
Usch säger jag för alla tidiga mornar. De orkar jag inte med speciellt länge till nu ... Tur är det väl då att jag iaf har en liten sovmorgon imorgon, att ta en buss som går en timma senare kan ibland vara riktigt lyxigt. Ja så är känslan just nu.

Jul börjar också närma sig med stormsteg, så det är väl snart dags för mig att dra iväg på julklappsjakt ! :)

Imorgon blir det födelsedagsfika med Elin och Viktoria, eftersom att det är Elins dag idag ! :) Grattis än en gång, gumman ! :D<3


"Att följa sitt hjärta är inte alltid så lätt som man tror, speciellt inte när hjärnan säger att man ska göra den raka motsatsen ... "

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt! :D <3

2008-11-26 @ 07:19:13
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0