"Robin, 12 år, från en by vid Lidköping ... "

Haallu
Nu är också onsdagen avklarad, vilket betyder att vi är en dag närmare helg ! :) 
 Igår blev jag ju aningen sms-lurad ... Det ramlade in en massa sms som, "sara, vet du vem jag är? " "jag hittade dig på bdb..." o så vidare. Från en "Robin, 12 år från en by vid Lidköping" hahah, hmmm, jag som kände igen numret aningen började leta förtvivlat i mina skickade sms efter samma nummer... Men till slut fick jag ett avslöjande sms: "hahahhah, det är sandra ... "  hahah, Sandra, den busungen hade lyckats lura lättlurade mig ... hahah ;D 


Idag blev det först skola, med håltimma som börjar bli ganska vanligt nu efter förra veckan ... Men nu börjar de ta slut, eftersom att både historieläraren och svenskaläraren är tillbaka nu.  Efter skolan tog Viktoria och jag bussen hem till henne, och smarta som vi är så trodde vi att vi skulle få en genväg om vi gick av bussen lite tidigare än vad Viktoria normalt brukar göra ... hahah, ja, det hela slutade med att vi gick nästan dubbelt så långt i regn (y) men jag hade ju iaf inte tråkigt på vägen så det gjorde ju inte mig så mkt precis ;) 
Plugg o lite schack blev det hemma hos Viktoria (y) hahah, nöördar som vi är ;)  
och "blåmannen" lämnade sina avtryck ... .O


Med denna tjej kan man aldrig ha tråkigt ! <3


/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, tack för dagen <333

2008-11-12 @ 21:43:41
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Andreas

hhaahaha mit rum

2008-11-17 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0