Övernattning hos Viktoria

Haallu
Igår och idag har verkligen varit otroligt bra. :)
Film hemma hos Becka igår med Julia, Viktoria och Olivia :) <3 Fast vi orkade inte riktigt hänga med i filmen, haha men iaf.
Kvällen slutade iaf med att Jag och Viktoria fick säga hejdå till Olivia, (Julia hade vi redan släppt av hemma hos henne) , i ett kaotiskt springande ... hahah, vi visste att vi verkligen inte fick missa bussen, men vad gör vi? Joorå, vi missar bussen (y) hahah... Menmen det belv en nattpromenad i mörkret.
Kl var nog efter 2.30 när Viktoria och jag släckte lampan efter att ha pratat om alla fiiiiina saker man har gjort i slöjden :') haahha, heerreguud vad jag skratta, och för att inte tala om "morotsmannen" hahahha :'D

Idag låg vi kvar i sängen och kollade på film till typ 14.30 ... Det var faktiskt riktigt skönt, eftersom att jag var hur seg som helst. Vi kollade på två filmer, en bra, och en som verkligen var urusel ...

Dagens första konversation var följande:
Viktoria: -"Var vi hemma hos Julia igår?"
Jag: -" eeh, vaa.. ? "
Viktoria: -" Var vi hemma hos Julia igår ? "
Jag: - " ehh, ja ..."
Viktoria: -" För jag tror att hon har samma lådor som mig."
 
hahahah, ja, jag kan ju bara säga att Vitkoria inte var helt vaken då ;) hahah

Tack iaf för de här dagarna ! <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja , morotsmannen är för snygg! :D hahahah

2008-11-09 @ 10:23:06
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha ni sprang verkligen fort! :P

2008-11-09 @ 14:06:38
URL: http://bborglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0