moondaay

Hejhej
Ja, måndag dag - en ny vecka är här igen. Allt går så fort, jag tycker att det känns som måndag hela tiden ...  Hmm, uppmuntrande tanke, jag vet, men det är precis så det känns. Det mesta just nu känns så drygt också, eller så är det jag som är det för tillfället ... Hahah, ja jag väljer ju helst det första alternativet eftersom att jag inte vill vara dryg, hahah !

Men skolan rullade på idag, hyffsat bra faktiskt, för lite glitetr lyser ju upp vardagen ;) hahah, ja ni som inte vet det, så pimpar jag och Viktoria Andreas gips, hahah, det blir så fint (y)

Ingen dans idag tyvärr, inställd, så det blev att träna lite på egen hand. Joggning + styrka, för jag måste ju verkligen orka nu i paren i guld ! :D jag är så taggad, ni kan inte ana ! ;) 

Imorgon är det Gustavsvik med klassen, livräddning... Hmm, ja det är bara att vänta och se hur det går ... 

/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0