Dance challenge, Arboga

Heeey
Jag är så sjukt trött nu, bara bara så otroligt glad ! :D 
Tävling idag i Arboga var det som gällde, i en otroligt liten hall, trångt var det kan jag lova er ... 
Dagen började när min kära väckarklocka ringde kl 5 , hmm, inte vidare roligt att gå upp så tidigt på en lördag men jag hade ju inget val ;) Drog till Arboga efter 7, tävlingen skulle börja kl 10, men allt var kaos i den trånga hallen så det startade nog inte föräns efter halv 11 ... Tävlingen inleddes av pardisco, vilket jag tyckte var skönt, för då skulle jag vara klar relativt tidigt, eftersom att det bara blev att tävla par idag ...
Allt gick prima och Emelie och jag tog oss till final (y) Där vi till sist slutade på en 3e plats, ja det kunde ju ha gått bättre, men anledningen till att jag är så otroligt glad är att vi nu ÄNTLIGEN (!) har tagit oss upp till guld. wiiihhooo !
<3

För Emma och Johanna gick det tyvärr inte så bra idag, inte för Therese heller i singeln, men det finns sånna dagar där det går mindre bra ... ;/ <3 Emelie gick bara vidare en gång i hård konkurrens i den klassen där det var flest anmälda till på hela tävlingen. För Emma gick det bra i singeln :) Semifinal, och det är verkligen inte dåligt det ! <3

Tack för en bra dag, tjejer ! <3

/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Elin

grattis! :D

2008-11-16 @ 15:11:57
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0