Svartå ...

Hellu 
Idag blev det att dra in till stan en sväng. Eftersom jag var barnvakt åt min lillebror fick han bli mitt sällskap på stan ... Vilket resulterade i att vi först fick gå till en affär som jag ville till och sen en som han ville till osv. Haha, men det var iaf roligare än att gå själv ;) 
Nu måste jag packa lite snabbt, för inatt ska jag, Emelie, Malin och Henrik tälta vid sjön i Svartå, hahah vi börjar ju bli riktigt taggade på det där med tältning. Tredje natten på mindre än en vecka, jomen det går ju det också ;) hahah ... 

Så kommer hem imorgon, men då tror jag att det blir att dra iväg nästan på en gång hem till Vickan, myskväll med Citruz :) <3 för kul alltså ! :) 

Ha det / Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0