Vem kom på det här med rubrik ... ?

Halluu
Dagen blev bra, även om den igår såg ut att bli allt annat än rolig ... Inga planer så långt ögat nådde, så såg lördagen ut i mitt huvud igår kväll. Imorse bestämde jag mig att följa med Emelie och Jennie till stan, hade liksom ändå inget annat för mig.  Då blv det att handla ett par gråa chinos, som jag faktiskt har tänkt att köpa nu ett bra tag + en tröja som jag såg igår med Elin på stan. Ja, ungefär ett dygn höll mitt löfte om att inte handla ngt på ett tag ... Inte bra det !  Men men, det var saker som jag ville ha, så det så ;) Tröjan som jag köpte hade jag, för bara bågra veckor sedan, sagt att jag aldrig skulle ha på mig, men nu tycker jag att det är fint så inåt helvete ... För man får ju ändra sig, right ? ;)

Ikväll blev det ett sväng till Linnea :) <3 Massa kul vare :) 

Imorgon är det söndag, dagen då den efterlängtade dansen äntligen börjar ! :)  <3  Ska bli så jävla skönt att dra igång igen, och träffa Citruz och bara köra, för det är vår höst i år, inte sant ? ;) 




/ Sara 

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, japp det är alltid fördel att gå med elin på stan ;) haha. tkr den där tröjan verkar lite intressant hahaha bild ? :) <33

2008-08-23 @ 23:21:54
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; hahah, ja, elin är bra på att hitta fynd alltså :) bild kanske kommer senare, vet inte om jag orkar :') hahah, men den är iaf som en kort t-shirt, alltså jag ska ha ett linne under den ;) ahha annars blir det liksom mahtröja och det är inte så fint ... haahah ;D <33

2008-08-24 @ 10:48:41
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0