plugg ...

Hellu
Idag gick vi helt enligt schema, så nu har allvaret dragit igång ordentligt, fast det betyder ju inte att man inte kan ha kul mitt i allt ... hahah, en del personer är ju för sköna alltså ! :) 

Dagen började med naturkunskap, och sen historia. Det blev ju inte direkt så mkt gjort, eftersom vi skulle dela ut böcker och lite så. I historia blev det att sitta och diskutera i grupp också. Efter lunch blev det den första spanska lektionen, steg 3 ... O herrejävlar vilket tempo :O Vi fick reda på att vi redan nu på fredag skulle skriva uppsats på spanska, minst en A4-sida ... + att vi ska läsa en massa texter som vi har i ett häfte och stryka under det som vi inte förstår. Så nu i eftermiddag har jag tillbringat större delen med mina spanskaböcker uppslagna. 
Matte hade vi idag också, rätt skön lärare faktiskt. Fick sitta i grupper även den här lektionen och försöka lösa några uppgifter, det gick väl sådär ;) hahah, tänkte lite fel först och så menmen, det händer även dom bästa ! :') hahahahah ;D 

Imorgon slutar vi inte föräns 16.40 :O riktigt sent om ni frågar mig... Fast som tur är börjar vi inte föräns vid halv 10, men iaf ;) 

Nu måsta jag fortsätta med spanskan ett tag till ;S 

Ha´t

/ Sara  

Kommentarer
Postat av: vickan !

JA, hahahhaha vi har våra små stunder även under lektionstid ^^ <3

2008-08-21 @ 21:10:16
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: hahahah, jadu det kan man säga ;D <3

2008-08-22 @ 20:09:12
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0