ett, två, ett, två ...

Hejhej
Klassdag idag i skolan, tillsammans med 3orna också. Himla tur att jag hamnade i samma lag som Mira, annars hade jag nog inte klarat av dagen :) <3 Det blev typ kubb, klädstafett och trebensfotboll + en massa annat. Kan ju bara säga att jag och Mira ägde alla på trebensfotbollen alltså ! Våran fina taktik "ett, två, ett två ... "  hahahha, herregud, vilken syn, jag skulle vilja ha sett det själv :') Aja, skön dag vare iaf, började vid 10 och slutade vid 1 (y) Då blev det stan en sväng med Viktoria och Julia :) <3 Köpte äntligen nya dansskor, så nu slipper jag ha ont i fötterna av att ha dansat barfota (y) 

Nu ska jag packa klart allt, och sen ikväll bar det av till Svartå, där helgen kommer att spenderas. Inatt blir det att sova hos Malin :) <3 guuuld på det ! <3  Och sen blir det farmor och farfar lördag till söndag, tror jag ? ;)  Senare på söndag är det dans som gäller, alltid lika kul :) <3


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0