...

Heej
Okej, jag ångrade mig. Jag åkte in till dansskolan igen för att dansa singeldisco, rätt val känner jag nu efter. Istället för att bara gå på coachade lektioner kan det vara skönt att bryta av med en vanlig lektion, även om man oftast får tänka mer. Fast det som är så skönt med dans är att man bara kan koppla bort allt annat och bara köra, en sån jävla underbar känsla ! :) Man släpper liksom allt för några timmar, förutom dansen då, verkligen hur skönt som helst kan jag lova er :) 

Jaja, skola imorgon då som sagt, upp tidigt och med den tidiga bussen eftersom vi börjar 8 ... Så det blir väl att sova i ganska god tid, måste ju orka upp imorgon + att vi har diagnos på engelskan imorgon första lektionen ... Yeah, good luck va ;) 



/ Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0