2a dagen på Rudbeck ...

Haalluu
Andra dagen på rudbeck var faktiskt riktigt rolig. Sprang runt och tog kort först på morgonen för att sedan göra en presentation av oss i gruppen :) Och det roligaste av allt var ju självklart att se de andras gruppers presentationer. Det är lite roligt att se att alla liksom hade helt olika idéer. Lång lunch blev det också, så jag, Vickan och två andra från klassen, Mira och Julia gick till Korthuset för att köpa lite grejer :) Sen blev det datakunskap, och sen skulle vi egentligen ha matte också, men den blev inställd (y) Skööönt, så istället för att sluta typ halv 4, sluta vi strax efter 2 (y) 

Jag har ju tidigare nämnt att jag inte alltid tycker om hur bussarna till örebro går, nu kan jag också säga att jag inte alltid tycker om hur de går FRÅN Örebro heller ... Idag blev det att vänta i över en timme på bussjäveln, men men, jag hade iaf sällskap av Julia ett tag :) mkt trevligt om ni frågar mig ! (y) :) 




I wish dreams were like wishes
And wishes came true
Beacause in my dreams
I´m always with you




/ Sara 

Kommentarer
Postat av: Anna (:

Sara:

Jag kommer sakna gumaelius o allt där så grymt mkt ! :O <3



Ja och jag kommer sakna dig/er där! <3

2008-08-19 @ 20:03:20
URL: http://aannnaaaa.blogg.se/
Postat av: vickan !

tack tack tack sara för att du går på rudbeck med mig, det är sååå skönt att ha dig i klassen!! <3

2008-08-21 @ 21:09:36
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Vickan, det är guuuuld värt att ha dig i klassen ! <3

2008-08-22 @ 20:10:36
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0