Hejdå gamla skor - Hej nya !

Imorgon är skoldagen riktigt kort. Vi börjar vid halv 10 med prov i idrott och hälsa, sen är det slut för dagen. Anledningen till det är att vi har så kallad brytdag - inga lektioner efter lunch! Så imorgon ska jag, ÄNTLIGEN, köpa nya skor. Hur välbehövligt som helst kan jag lova !
Nu de senaste dagarna har jag haft mina rosa converse, i protest på att mina andra skor är alldeles för slitna och fula ... Eller ja, jag kan väl inte direkt påstå att mina converse är så rosa längre. Dom användes flitigt i 8an och i 9an vilket har satt sina spår.

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! Åh älskar rosa converse finfint ;)

2009-03-04 @ 20:10:50
URL: http://hannasnr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0