Vuxenliv, ooja.

Ja, det blev alltså en sväng med Viktoria.
Vi tog cyklarna till Stadsparken och gick runt lite där.
Sen vidare till Hästhagen för att senare åka hem var och en till sig.
Det blev mycket prat, såklart! Det behövdes. ♥

Imorgon blir det som sagt introduktion på Startcentrum. Spännande!
Förresten känner jag mig ganska vuxen nu, hehe. jag sitter här själv
i en lägenhet, jag har plockat in mat och sånt som jag har handlat.
Jag har också bytt lakan i sängen. Och så har jag diskat. Och vattnat blommor.
Och inatt sover jag ensam i lägenheten för att imorgon dra iväg och jobba!
Och snart fyller jag 18, bara ett år, en månad och arton dagar kvar... Hehe.

Nej nu blir det snart sängen för min del. Ska ju upp hyffsat tidigt imorgon.

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Julia

Go Sara :D du kan gärna få städa lite hemma hos mig och känna dig ännu mer vuxen ;)

2009-06-07 @ 22:57:37
Postat av: Elin

här sitter jag vid datorn, äter godis, har 100 grejor på min säng som jag inte orkar plocka reda på så då "orkar" jag inte gå och lägga mig! hahaha Känns verkligen inte som om jag ska fylla arton om typ 1 och halvt år. Haha! Känns snarare som jag fortfarande är 10! :P hahahhah

2009-06-07 @ 23:13:04
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0